FAQ : vragen over kleding en producten | Jacadi Paris

  • Kleding en schoenen

    Hoe kies ik de juiste maat?
    Gebruik onze maatwijzer om de juiste kledingmaat te kiezen en onze voetmeter om de juiste schoenmaat te bepalen.
    https://www.jacadi.be/nl_BE/guide_tailles
    https://static.jacadi.fr/static/pdf/Pedimetre/Pedimetre-jacadi-fr.pdf
    https://static.jacadi.fr/static/pdf/Pedimetre/Guide-tailles-chaussures-fr.pdf

    Waar en hoe worden onze artikelen gemaakt?
    Onze collecties worden gemaakt om aan de wensen van uw kinderen te voldoen. Voor elke leeftijd moet er met specifieke punten en details rekening gehouden worden. Ons team van stylisten en modeontwerpers past elk product aan.
    Onze collecties worden ontworpen in onze kantoren in Parijs en moeten niet alleen comfortabel en praktisch maar ook elegant en modern zijn.
    Vervolgens worden de artikelen geproduceerd in Frankrijk, Europa of elders in de wereld, met name in Azië. We beheren onze volledige productieketen van a tot z.

    Hoe kan ik mijn kleding onderhouden?
    Jacadi biedt u kleding van volwaardige materialen (kasjmier, merinoswol, zijde, ...) die u met de nodige zorg moet behandelen om ze zacht en mooi te houden. Om te weten hoe u uw kleding mooi kunt houden, hebben we een onderhoudsetiket op elk artikel genaaid. Volg de aanbevelingen om uw kleding mooi te houden en de stof niet aan te tasten.
    Daarnaast raden we u aan om uw kleding voor elk gebruik te wassen.

    Houden de schoenen van Jacadi rekening met wat mijn kind nodig heeft?
    Onze schoenen worden ontworpen door vakmensen zodat uw kinderen veilig hun eerste stapjes kunnen zetten. Uw kinderen groeien en hun schoenen mogen niet achterblijven (hoogte van de schacht, soepelheid van de zool, ...). Daarom bieden we u verschillende schoenencollecties:
    - De babycollectie (van 17 tot 22), perfect om de eerste stapjes te leren zetten.
    - De wandelcollectie (van 19 tot 24) voor peuters die alleen wandelen zonder hulp.
    - De kindercollectie (van 24 tot 39) voor kinderen.
    Daarnaast bieden we verschillende modellen zodat elk kind de perfecte schoen vindt.

    Hoe moet mijn baby zijn eerste schoenen dragen?
    We raden u aan om uw baby aangepaste schoenen te laten dragen van zodra hij rechtop begint te staan (zelfs met ondersteuning). De schoenen uit de babycollectie zijn hier perfect voor want:
    • Ze hebben een opstaand model en zorgen dat de enkel goed op zijn plaats blijft zitten. De schoenen zijn soepel zodat uw baby gemakkelijk kan bewegen.
    • De zool is ontzettend dun en licht zodat uw baby eenvoudig zijn eerste pasjes kan zetten. De kraag, het enkelgedeelte en de binnenzool hebben een schuimvulling die bijzonder comfortabel aanvoelt.
    • Het inzetstuk ondersteunt de voet.
    • De schoenen zijn van leer.
    Zodra uw baby volledig zelfstandig kan stappen kunt u schoenen uit de wandelcollectie kiezen.

    Hoe moet ik de voet van mijn kind meten?
    Zodra uw kind schoenen draagt, controleert u zijn maat best om de 2,5 - 3 maanden. De botten in de voetjes van uw baby zijn nog niet volledig volgroeid zodat hij de pijn van een te kleine schoen niet voelt. Vanaf de leeftijd van 2 jaar meet u best elke zes maanden de voet van uw kind. Gemiddeld genomen groeit de voet met 2 tot 3 schoenmaten per jaar. De voet wordt definitief gevormd op de leeftijd van 15 jaar bij meisjes en 16 jaar bij jongens.

    Hoe meet ik de voet van mijn baby?
    Als u een voetmeter hebt: zet de voet van het kind op de voetmeter. Het kind moet rechtstaan en de tenen moeten goed gestrekt zijn. Plaats de cursor tegen de langste teen en lees de maat af in het vakje.
    Als u geen voetmeter hebt:
    U kunt onderstaande voetmeter afdrukken om de voet van uw kind te meten. Zorg dat de voet goed plat op een wit papier staat en teken de omtrek voor u zich naar de winkel begeeft. Onze verkoopsters helpen u graag verder om de maat van uw kind met hun voetmeter te meten.
    http://chaussure.jacadi.fr/wp-content/uploads/2015/05/pedimetre2015.pdf

    Hoe kan ik de schoenen van mijn kind onderhouden?
    Onze schoenen zijn ontworpen om uw kind vanaf zijn eerste stapjes te begeleiden. Ze worden in Spanje en Portugal door vakmensen gemaakt. De schoenen van JACADI zijn gemaakt van soepel, kwaliteitsvol leer. Leer is een levend materiaal dat beschermd en regelmatig onderhouden moet worden zodat het langer soepel, elastisch en glanzend blijft.

    Bescherming van de schoen:
    De waterdichtmakende spray beschermt het leer tegen invloeden van buitenaf.
    Het onderhoudsmiddel moet regelmatig gebruikt worden om het gladde leer schoon te maken en te laten glanzen.
    Gebruik een schoenlepel om de vorm van de schoen te behouden.

    Onderhoud van de schoen:
    Glad leer of gekorreld leer: gebruik regelmatig schoensmeer.
    Gelakt leer of glanzend leer: gebruik een vochtige doek om sporen en krasjes te verwijderen.
    Vet leer en vet nubuck: gebruik een speciale spray voor vet leer om het leer in te vetten nadat je de schoen schoongemaakt hebt met een zachte doek.
    Nubuck of suèdesplitleer: schoonmaken met een borstel van crêpe om de vezels van het leer los te trekken en vlekken te verwijderen.

    Babyuitzet

    Waar moet u rekening mee houden als u artikelen uit onze babyuitzet koopt?
    - We raden u aan om voor elk gebruik onze artikelen zoals knuffels (zonder muziekdoos), handdoeken en badhanddoeken te wassen om te vermijden dat ze gaan pluizen.
    - Muziekmobielen en speeltjes voor de maxi cosi kunnen vanaf de geboorte gebruikt worden. Laat uw kind ermee spelen tot het recht kan staan en op zijn knieën kan zitten. Niet geschikt voor een plooibed.
    - Muziekknuffels zijn geen knuffeldoekjes. Kinderen mogen er enkel onder toezicht van een volwassene mee spelen.
    - Het touwtje van de muziekdoos moet voorzichtig door een volwassene losgemaakt worden.
    - Knuffeldoekjes, rammelaars en speelkleden kunnen vanaf de geboorte gebruikt worden.
    - Houten speelgoed is geschikt voor kinderen vanaf 12 maanden.
    - Het kleed van de speelkleden is perfect geschikt voor speelparken met een afmetingen van 1 meter op 1 meter. Haal eerst de bogen eraf.
    - Muziekdozen zijn decoratievoorwerpen, houd ze buiten bereik van kinderen.

    Wat is het verschil tussen een vogelnestje voor maxi cosi en een slaapzak?
    Een slaapzak is perfect om de allerkleinsten te slapen te leggen tot het moment dat ze zelf kunnen rechtstaan. De maat groeit mee met de lengte van uw kind. In onze collectie vindt u modellen tot 24 maanden. Het vogelnestje voor maxi cosi is enkel geschikt om 'overdag' te gebruiken, om een dutje te doen in de kinderwagen of in een wipstoeltje onder toezicht van een volwassene. Kan gebruikt worden tot de leeftijd van drie maanden.

    Kan mijn kind in een wipstoeltje van Jacadi slapen?
    Wipstoeltjes zijn niet geschikt om lang in te slapen. Ze mogen niet gebruikt worden voor kinderen boven 9 kg.

    Hoe onderhoud ik baby's bagage?
    Op elk artikel is er een onderhoudsetiket genaaid zodat u weet hoe u het product moet onderhouden.

    Voor artikelen die niet in de wasmachine gewassen kunnen worden (details van leer, ...), raden we aan om het oppervlak schoon te maken met een vochtige doek.

    Verzorgingsproducten en parfums

    Bevatten onze parfums en verzorgingsproducten alcohol en allergene producten?
    De parfums en verzorgingsproducten van Jacadi zijn bestemd voor baby's (Toute Petite Jacadi en Tout Petit Jacadi). Ze zijn hypoallergeen en bevatten geen parabenen en alcohol.

    De samenstelling van onze verzorgingsproducten en parfums bevindt zich op de productfiche en wordt vermeld op elke verpakking van onze producten.
  • Praktisch

    Hoe word ik lid? Kan ik online lid worden?
    U kunt in elke JACADI-winkel in België of Luxemburg of op jacadi.be lid worden van het getrouwheidsprogramma van JACADI door het artikel 'Lid worden' aan uw winkelmandje toe te voegen.

    Is mijn online account samengevoegd met mijn winkelaccount?
    De online en winkelaccounts worden binnen 48 uur automatisch samengevoegd als het e-mailadres dat in de winkel is meegedeeld overeenkomt met het e-mailadres op uw online account op jacadi.be. Om zeker te zijn dat alles in orde is, kunt u onze klantendienst raadplegen.

    Hoe kan ik van de speciale aanbiedingen profiteren?
    U wordt via e-mail of sms geïnformeerd wanneer de speciale aanbiedingen van start gaan. De speciale aanbiedingen zijn uitsluitend voorbehouden voor klanten die lid zijn van Jacadi Getrouwheids.

    Wanneer kan ik de service 'tweede leven voor mijn schoenen' gebruiken?
    Als u lid bent van het getrouwheidsprogramma kunt u tijdens het jaar van uw lidmaatschap de versleten JACADI-schoenen van uw kind terugbrengen naar de winkel. Bovendien ontvangt u een aankoopbon van 15 euro bij aankoop vanaf 45 euro. De bon is enkel geldig in de winkel op de dag dat u het oude paar schoenen inlevert.

    Hoe / waar kan ik de geboorte van mijn laatste kind registreren?
    Om van de geboortecheque te kunnen genieten, moet de begunstigde, tijdens zijn bezoek aan de winkel, JACADI over de geboorte van zijn kind informeren. Verder moet hij, ter controle, zijn identiteitskaart voorleggen, samen met de geboorteakte van het kind. De begunstigde moet de informatie over de geboorte van het kind, zijn identiteitskaart en een kopie van de geboorteakte van het kind ten vroegste op de dag van de geboorte en ten laatste tot drie (3) maanden na de geboorte aan JACADI kunnen voorleggen. Opgelet, de begunstigde zal geen geboortecheque ontvangen als de informatie over de geboorte van het kind, zijn identiteitskaart en een kopie van de geboorteakte van het kind niet binnen drie (3) maanden na de geboorte van het kind aan JACADI overgemaakt worden.

    Cheques (getrouwheid, cadeau, geboorte, verjaardagscadeau)

    Wanneer wordt de verjaardagscheque van mijn kind/baby verzonden?
    Uw verjaardagscheque van tien (10) euro wordt één (1) maand voor de verjaardag van uw kind via e-mail of sms naar u verzonden.

    Tot welke leeftijd krijgt mijn kind een verjaardagscheque?
    Uw kind krijgt een verjaardagscheque tot de leeftijd van 12 jaar.

    Wat zijn de gebruiksvoorwaarden van mijn cheques? (geldigheidsduur, gebruik op de website)
    De getrouwheidscheque, geboortecheque en verjaardagscheque worden via e-mail of sms naar de begunstigde doorgestuurd.
    Ze kunnen door de begunstigde in alle JACADI-winkels in België en Luxemburg gebruikt worden (uitgezonderd fabriekswinkels, corners van Galeries Lafayette en Printemps en uitgezonderd Idkids-winkels) om aankopen te betalen en / of zijn lidmaatschap van het getrouwheidsprogramma te vernieuwen (uitgezonderd verzendingskosten).
    De getrouwheidscheque, geboortecheque en verjaardagscheque zijn drie maanden geldig. De geldigheidsdatum wordt vermeld in de rubriek 'Mijn voordelen' van uw account. De cheques moeten in één keer gebruikt worden (niet deelbaar) en kunnen niet omgeruild of terugbetaald worden.
    U kunt ze uiteraard ook online gebruiken. Tijdens de afrekening van uw winkelmandje zal er een lijn 'mijn betaalmethode kiezen' verschijnen.

    Punten verzamelen

    Hoe kan ik punten verzamelen?
    U kunt zowel in de winkel (uitgezonderd fabriekswinkels, corners van Galeries Lafayette en Printemps en uitgezonderd Idkids-winkels) als online punten sparen met uw aankopen, met name 1 punt = 1 euro.

    Tellen de leveringskosten ook mee om punten te sparen?
    Neen, de leveringskosten worden niet meegeteld om punten te sparen.

    Waar kan ik mijn puntenaantal raadplegen?
    U kunt uw puntentotaal gewoon navragen in de winkel of u kunt het raadplegen op het kassaticket van uw laatste aankoop.
    Momenteel kunt u uw puntentotaal nog niet raadplegen via uw account. Die mogelijkheid wordt binnenkort geactiveerd.

    Hoe worden mijn punten geteld als ik een artikel in promotie koop?
    Als u een product in promotie koopt, wordt er enkel rekening gehouden met het effectief betaalde bedrag, ofwel de kortingsprijs en niet de originele prijs.

    Verzamel ik punten als ik schenkingen van mijn geboortelijst gebruik?
    Indien de houder van een geboortelijst een aankoop deels met een schenking op zijn geboortelijst betaald EN deels met een Carte Bleue worden er enkel punten toegekend voor het bedrag dat met de Carte Bleue betaald is. Indien iemand een bedrag op een geboortelijst stort, worden de punten aan het puntentotaal van de schenker toegevoegd.

    Verzamel ik punten als ik een aankoopbon of een cadeaukaart gebruik?
    Indien een aankoop deels betaald wordt met een aankoopbon / een cadeaukaart EN deels met een Carte Bleue worden er enkel punten toegekend voor het bedrag dat met de Carte Bleue betaald is. Er kunnen enkel punten verzameld worden voor het effectief betaalde bedrag, zonder voordelen.

    Hoelang blijft mijn puntentotaal geldig?
    Het lidmaatschap van het getrouwheidsprogramma van JACADI is één (1) jaar geldig en uw puntentotaal wordt drie jaar bewaard. Als u uw lidmaatschap verlengt, neemt u de reeds gespaarde punten mee over.

    Hoe werkt het als ik een artikel omruil of laat terugbetalen? Worden mijn punten opnieuw gecrediteerd?
    Indien u een afgerekend artikel wilt omruilen of laten terugbetalen, wordt het effectief terugbetaalde bedrag afgetrokken van het totaalbedrag van alle aankopen op de dag van de terugbetaling.
    Indien de betreffende aankoop met een getrouwheidscheque betaald is, zijn er twee mogelijkheden:
    *nadat de vraag bij de klantendienst gesteld is, kan de getrouwheidscheque opnieuw gecrediteerd worden.
    *in de winkel kan men u een cadeaukaart met het bedrag van uw getrouwheidscheque aanbieden.
    Als u het artikel voor een goedkoper artikel omruilt, zal het terugbetaalde bedrag afgetrokken worden van het puntenaantal dat u op de dag van de omruiling gespaard hebt.
    Als u het artikel voor een duurder artikel omruilt, betaalt u het verschil. Het betaalde bedrag wordt toegevoegd aan het puntentotaal dat op de dag van de omruiling verzameld is.
  • De geboortelijst

    Hoe werkt onze geboortelijst?
    Jacadi biedt u een gratis service om een geboortelijst samen te stellen en een spaarpot te openen. Uw vrienden en familie kunnen uw spaarpot vullen zodat u artikelen van uw geboortelijst kunt kopen. U kunt dus een verlanglijstje aanleggen dat uw vrienden familie kunnen raadplegen op de website www.jacadi.be om er vervolgens hun bijdrage op te storten.
    Als u bij Jacadi een geboortelijst opent, geniet u nog van heel wat andere voordelen en bijzondere attenties. Om die voordelen te ontdekken en uw geboortelijst aan te maken, kunt u hier klikken: : https://www.jacadi.be/birthlist

    Welke voordelen heb ik als ik bij Jacadi een geboortelijst open?
    Jacadi weet hoe wonderlijk de komst van een kindje is en geeft dan ook mooie geschenken aan u en uw kleine spruit.
    - Vanaf 250 euro aan schenkingen: gratis eau de toilette
    - Vanaf 500 euro aan schenkingen: een nachtpakket
    - Toegang tot het jonge mama-programma

    Bij het afsluiten van uw lijst, 12 maanden nadat u de eerste gift ontvangen hebt:
    - Gratis lidmaatschap van ons getrouwheidsprogramma
    - Voor elke lijst boven 500 euro: een cadeaukaart van 50 euro.
    - Voor elke lijst boven 1000 euro: 10% korting op alle aankopen uit de collectie voor baby's, zuigelingen, peuters en op artikelen voor de babyuitzet, in de winkels van Jacadi tijdens de eerste twaalf maanden van uw kind.

    Hoe kan ik de schenkingen van mijn geboortelijst gebruiken?
    In de winkel (uitgezonderd corners en Jacadi-stocks): vraag stellen aan ons team. Op jacadi.be: als u uw winkelmandje afrekent en uw bankgegevens meedeelt, stelt men u voor om met de schenkingen van uw geboortelijst te betalen.

    Hoe kan ik een bedrag op een geboortelijst storten?
    Het is heel eenvoudig om een bedrag op een geboortelijst te storten.
    Op jacadi.be: Ga naar het menu 'geboortelijst'. U kunt de geboortelijst van uw vrienden of familie terugvinden door de naam van de ouders van het kind of het nummer van de lijst in te geven.
    In de winkel (uitgezonderd corners en Jacadi Stocks): door aan onze teams de naam van uw vriend of familielid of het nummer van de geboortelijst mee te delen.

    Cadeaukaart en elektronische cadeaukaart van Jacadi

    Hoe gebruikt u een cadeaukaart of elektronische cadeaukaart op onze website?
    Als u een cadeaukaart of elektronische cadeaukaart wilt gebruiken, moet u die eerst toevoegen aan uw account.
    U kunt dat eenvoudig doen door in het menu "Mijn account" te klikken op "Mijn cadeaukaarten".
    U kunt hier de kaartnummers en pincode (grijze vakje dat u aan de achterkant van de cadeaukaart kunt wegkrabben) toevoegen.
    Bij het afrekenen van uw winkelmandje, als u uw betaalmethode selecteert, kiest u de cadeaukaart en het bedrag dat u voor uw aankoop wilt gebruiken.

    Wat is het verschil tussen een cadeaukaart en een elektronische cadeaukaart?
    De elektronische cadeaukaart is geen fysieke kaart. U kunt de kaart online kopen. De cadeaukaart, een fysieke kaart, kunt u in de winkel kopen. De twee kaarten kunnen online en in de winkels gebruikt worden (uitgezonderd corners, outlet en ID-KIDS-winkels).

    Ik heb een artikel met een cadeaukaart betaald. Kan ik het omruilen of terugsturen?
    Elk artikel dat met een cadeaukaart of elektronische cadeaukaart betaald werd, kan in de winkel omgeruild worden of teruggestuurd worden naar de winkel of ons magazijn.
    Zodra het artikel in de winkel of het magazijn verwerkt is, wordt er via e-mail een nieuwe elektronische cadeaukaart opgestuurd. Het bedrag op die cadeaukaart is gelijk aan het bedrag dat u voor het artikel betaald hebt.

    Kan ik mijn cadeaukaart of elektronische cadeaukaart gebruiken om een gift te doen op een geboortelijst?
    Deze optie is niet mogelijk.

    Kan een cadeaukaart terugbetaald worden?
    Het is niet mogelijk om een terugbetaling voor een cadeaukaart te ontvangen.

    Kan een elektronische cadeaukaart terugbetaald worden?
    De elektronische cadeaukaart kan binnen een maand terugbetaald worden op voorwaarde dat de kaart niet gebruikt is (volledig of gedeeltelijk). Bij dergelijk verzoek willen we u vragen contact op te nemen met onze klantendienst op het nummer 09 69 39 23 20 (zonder bijkomende kosten) en via service-clients@jacadi.fr.

    Kan de cadeaukaart gebruikt worden tijdens een promotie of als aanvulling op het getrouwheidsvoordeel?
    Ja, zowel de cadeaukaart als de elektronische cadeaukaart is als betaalmiddel cumuleerbaar met onze promoties en getrouwheidsvoordelen.

    Hoe lang zijn elektronische cadeaukaarten en cadeaukaarten geldig?
    Cadeaukaarten en elektronische cadeaukaarten zijn één jaar geldig.

    Wat gebeurt er als het volledige bedrag van de cadeaukaart of elektronische cadeaukaart na een jaar niet gebruikt is?
    Elk bedrag dat binnen een jaar niet gebruikt is, gaat verloren.

    Gelden er ook promoties op cadeaukaarten of elektronische cadeaukaarten?
    Er gelden geen promoties op cadeaukaarten of elektronische cadeaukaarten.

    Kan ik mijn elektronische cadeaukaart gebruiken op een website van Jacadi in een ander land?
    De elektronische cadeaukaarten kunnen enkel gebruikt worden op de website en in de winkels van het land waarin ze gekocht zijn.

    Geldt er een maximum- en minimumbedrag voor een cadeaukaart?
    U kunt een bedrag tussen 10 en 300 euro op uw cadeaukaart of elektronische cadeaukaart zetten.

    Kan ik getrouwheidspunten sparen als ik een cadeaukaart koop?
    Zoals voor elke aankoop bij Jacadi kunt u met de aankoop van een cadeaukaart of elektronische cadeaukaart getrouwheidspunten sparen als u lid bent van ons getrouwheidsprogramma.

    Kan ik getrouwheidspunten sparen als ik een cadeaukaart gebruik?
    U kunt geen getrouwheidspunten sparen als u een cadeaukaart gebruikt. De getrouwheidpunten gaan naar de koper van de kaart indien hij of zij lid is van ons getrouwheidsprogramma.

    Elektronische reservering

    Wat is een elektronische reservering?
    U kunt een elektronische reservering gebruiken om een artikel via de productfiche rechtstreeks in de winkel van uw keuze te reserveren.
    Deze dienst is gratis en omvat geen aankoopverlichting in de winkels in België en Luxemburg.

    Hoe weet ik dat mijn artikel wel degelijk in de winkel gereserveerd is?
    Twee uur nadat u een elektronische reservering geplaatst hebt, ontvangt u een sms of een e-mail van de winkel om u te informeren over de beschikbaarheid van het product.
    Uw elektronische reservering is bevestigd zodra u een sms of e-mail met een bevestiging ontvangt.

    Hoelang blijft een elektronische reservering geldig?
    De elektronische boeking is 48 uur geldig.

    Hoeveel elektronische reserveringen kan ik in één keer plaatsen?
    U kunt op hetzelfde moment drie elektronische reserveringen uitvoeren.

    Kan ik hetzelfde artikel verschillende keren elektronisch reserveren?
    Het is niet mogelijk om op hetzelfde moment hetzelfde artikel in dezelfde maat en dezelfde kleur elektronisch te reserveren, ongeacht of u het artikel in één of meerdere winkels reserveert.

    Cadeauverpakking

    Hoe plaats ik een cadeaubestelling?
    Als u uw winkelmandje afrekent, kunt u het vakje 'ik wil mijn bestelling in een cadeauverpakking laten leveren' aanvinken.
    U kunt ook een bericht voor uw vriend of familielid noteren. Dat bericht verschijnt dan op de afleverbon van uw cadeaubestelling.
    Deze dienst is gratis.
    Het is mogelijk dat deze dienst in drukke periodes niet beschikbaar is.

    Hoe worden de artikelen in een cadeaubestelling verpakt?
    Naargelang het volume en het aantal worden de artikelen van het winkelmandje over een of meerdere cadeaudozen verdeeld.

    Kan ik een cadeaubestelling plaatsen voor alle artikelen die online verkocht worden?
    Grote artikelen voor de babyuitzet kunnen niet als cadeaubestelling aangeboden worden.

    Is de prijs van de geschonken artikelen zichtbaar voor mijn vrienden of familie?
    De prijzen van de aangeboden artikelen worden zorgvuldig door onze teams verwijderd.

    Olapic

    Wat is Olapic?
    Olapic is een fotogalerij.
    U kunt er foto's toevoegen van uw kinderen die Jacadi dragen.
    Als het gedragen artikel online staat, zal de foto van uw kind ook zichtbaar zijn op de online fiche van het artikel.
    Meer informatie kunt u terugvinden in de gebruiksvoorwaarden van deze dienst:
    https://www.jacadi.be/cgu_olapic
  • Waarom een account op jacadi.be aanmaken?
    Door een account aan te maken op Jacadi.be kunt u bestellingen plaatsen op onze website, favorieten aanmaken, onze nieuwsbrieven ontvangen en op de hoogte gehouden worden van nieuwigheden en actualiteit van het merk.

    Hoe kan ik mijn account aanmaken?
    Klik bovenaan de pagina jacadi.be op 'Mijn account'. Klik vervolgens op 'mijn account aanmaken' en doorloop de stappen om uw Jacadi-account aan te maken.

    Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
    Als u uw gegevens (adres, telefoonnummer, e-mailadres, ...) wilt wijzigen, moet u zich op uw account aanmelden. U kunt de wijzigingen van uw keuze doorvoeren door op 'wijzigen' in de rubriek 'Mijn gegevens' te klikken.
    Als u geen account hebt en uw gegevens aan een winkel doorgegeven hebt, kunt u uw gegevens wijzigen door rechtstreeks met uw Jacadi-winkel contact op te nemen.

    Kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
    U kunt uw inschrijving op onze nieuwsbrief beheren:
    - via de rubriek 'Nieuws over Jacadi' van uw account
    - via de uitschrijvingslink onderaan al onze nieuwsbrieven

    Zijn mijn persoonsgegevens beschermd?
    Het bedrijf JACADI neemt alle noodzakelijke maatregelen, conform de geldende wettelijke bepalingen om de bescherming, vertrouwelijkheid en veiligheid van uw persoonsgegevens te garanderen.
    Raadpleeg de rubriek 'Persoonsgegevens' voor bijkomende informatie.

    Hoe kan ik mijn account verwijderen?
    Als u uw Jacadi-account definitief wilt verwijderen, kunt u dat vragen aan onze klantendienst.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    Als u uw wachtwoord kwijt bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door eerst op 'Mijn account' op de startpagina jacadi.be te klikken en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'. U ontvangt uiterlijk 30 minuten na uw aanvraag een e-mail.
    Vergeet ook niet om uw ongewenste e-mails of spam te controleren.
  • Betaling

    Welke betaalmethodes worden aanvaard?
    U kunt betalen via bankkaart (Carte Bleue, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontact), of via PayPal.

    Is mijn betaling beveiligd?
    Om de veiligheid van uw betalingen te garanderen, maakt het bedrijf JACADI gebruik van de beveiligde betaaldienst Ogone - Ingenico Ecommerce Solutions. De bankgegevens worden versleuteld (SSL-veiligheidsnorm) en zijn dus niet zichtbaar op het internet.

    Ik heb een voordeelcode. Hoe kan ik die gebruiken?
    Als u een voordeelcode voor de website jacadi.be hebt, kunt u die code ingeven in het vakje 'Unieke code' wanneer u uw bestelling plaatst op de pagina 'Mijn winkelmandje'. De korting wordt toegepast op het winkelmandje als aan de voorwaarden voldaan is.

    Ik heb een getrouwheids-/geboorte-/verjaardagscheque. Hoe kan ik die gebruiken?
    Uw beschikbare getrouwheids-, geboorte- of verjaardagscheques worden voorgesteld als u uw bestelling afrekent.
    Bij het kiezen van uw betaalmethode dient u uw gewenste getrouwheidscheques aan te vinken.

    Levering

    Waar kan ik mijn artikelen laten leveren?
    U kunt uw artikelen laten leveren in België, Luxemburg en Nederland.

    Hoe kan ik mijn bestelling laten leveren? (methode, kost, termijn)?
    Om zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen, kunnen we uw bestelling op verschillende manieren leveren*:

    - Levering door Colissimo Expert International in België, Luxemburg en Nederland voor € 5,90 (gratis vanaf 90 euro aankoop). Termijn tussen 4 en 8 dagen.

    - Gratis levering in een van de afleverpunten in een Jacadi-winkel (winkels worden voorgesteld tijdens de keuze van de leveringsmethode van uw bestelling). Termijn tussen 4 en 5 dagen. Pakket blijft twee maanden beschikbaar in de winkel.

    Spoedlevering binnen 24 uur aan huis door UPS, van maandag tot donderdag (uitgezonderd feestdagen) in België en Luxemburg voor een bedrag van € 12,90.



    *Bijkomende details in onze algemene verkoopsvoorwaarden.

    Hoe kan ik mijn artikelen gratis laten leveren?
    Er worden geen leveringskosten aangerekend voor leveringen in de winkel of een thuislevering bij bestellingen boven 90 euro.

    Bestellingen opvolgen

    Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
    Zodra uw bestelling afgerond is, ontvangt u verschillende e-mails:
    • Een e-mail met de bevestiging van uw bestelling
    • Een e-mail met het trackingnummer van Colissimo en de bevestiging dat uw bestelling verzonden is
    • Een e-mail dat uw pakket in uw Jacadi-winkel beschikbaar is als u deze leveringsmethode gekozen hebt

    Hoe word ik geïnformeerd als een artikel van mijn bestelling niet meer beschikbaar is? Ontvang ik een ander pakket met het ontbrekende artikel?
    Uw bestelde artikelen zijn pas definitief beschikbaar als uw bestelling verzonden wordt. Indien een artikel niet meer beschikbaar is, ontvangt u een e-mail om u te informeren over het of de artikel(en) die niet naar u verzonden kunnen worden.
    U dient in dat geval enkel de verzonden artikelen te betalen omdat u het ontbrekende artikel niet zult ontvangen.

    Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik ze afgerond heb?
    U kunt uw bestelling tot uiterlijk één uur na het doorsturen annuleren of tot uiterlijk 23 uur als u uw bestelling na 22 uur geplaatst hebt.
    Meld u aan op uw account en kies de rubriek 'mijn bestellingen en retouren'. Kies de bestelling en klik op 'annuleren'.
    Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te wijzigen.

    Mijn bestelling is geannuleerd; Wat moet ik doen?
    Neem contact op met onze klantendienst als u een e-mail ontvangen hebt met de vermelding dat uw bestelling geannuleerd is.

    Hoelang blijft mijn bestelling in de winkel beschikbaar?
    Nadat u een e-mail of sms ontvangen hebt met de vermelding dat uw pakket in de winkel afgehaald kan worden, hebt u uiterlijk twee maanden de tijd om uw bestelling in de winkel af te halen. Indien de bestelling binnen die termijn niet in de winkel afgehaald wordt, zullen de artikelen in de winkel opnieuw te koop worden aangeboden en zal de klant een terugbetaling voor zijn bestelling ontvangen door de vraag te stellen aan de klantendienst van Jacadi.

    Retourneren en terugbetalen van een online gekocht artikel

    Hoe kan ik een online gekocht artikel omruilen?
    Als u een artikel op de website jacadi.be gekocht hebt, neemt u uw faktuur en gaat u naar een Jacadi-winkel (uitgezonderd Jacadi Stock en corners).
    Uw artikel moet:
    • Maximaal 30 dagen geleden besteld zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Hoe kan ik een terugbetaling ontvangen voor een online gekocht artikel?
    Als u een terugbetaling wilt ontvangen voor een artikel dat u op Jacadi.be gekocht hebt, dient u het terug te sturen naar ons magazijn. Hiervoor moet uw artikel:
    • Maximaal 30 dagen geleden besteld zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u het met uw retourbon terugsturen naar het volgende adres:
    Boutique Jacadi
    Jacadi-retourservice
    1320 Chaussée de Waterloo
    1180 Uccle België

    De retourkosten dienen door u betaald te worden. De verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling worden echter terugbetaald als u de volledige bestelling terugstuurt.

    U kunt de bestelling ook terugsturen naar de winkel (uitgezonderd corners van Galeries Lafayette en Printemps en Jacadi Outlet). Vergeet niet om uw retourbon , factuur en identiteitsbewijs toe te voegen.

    Hoe wordt mijn online bestelling terugbetaald?
    U wordt terugbetaald op de betaalmethode / bankkaart die u voor uw oorspronkelijke bestelling gebruikt hebt.

    Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn bestelling?
    U ontvangt uw terugbetaling meestal binnen vijf werkdagen (termijnen tussen de banken) nadat uw bestelling in ons magazijn ontvangen is of nadat u uw artikel naar de winkel hebt teruggebracht.

    Ik heb een cadeau ontvangen maar vind het niet zo leuk. Kan ik het omruilen?
    Het is mogelijk om een cadeau om te ruilen.
    Hiervoor moet uw artikel:
    • Maximaal 30 dagen geleden gekocht/besteld zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet en in de winkel gekocht is, kunt u het in alle Jacadi-winkels van het land van aankoop omruilen na vertoon van uw kassaticket.
    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet en online gekocht is, kunt u het op vertoon van uw afleverbon omruilen in de winkel (uitgezonderd corners en Jacadi Stock).

    Ik heb een cadeau gegeven maar mijn vriend / familielid vindt het niet leuk. Kan ik een terugbetaling ontvangen?
    Het is mogelijk om een terugbetaling te ontvangen voor een cadeau dat u op jacadi.be gekocht hebt. U ontvangt een terugbetaling op de bankkaart die gebruikt is om de oorspronkelijke bestelling te betalen. Hiervoor moet uw artikel:
    • Maximaal 30 dagen geleden gekocht/besteld zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u het met uw retourbon terugsturen naar het volgende adres:

    Boutique Jacadi
    Jacadi-retourservice
    1320 Chaussée de Waterloo
    1180 Uccle België

    De retourkosten dienen door u betaald te worden. De verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling worden echter terugbetaald als u de volledige bestelling terugstuurt.

    U kunt de bestelling ook terugsturen naar de winkel (uitgezonderd corners van Galeries Lafayette en Printemps en Jacadi Outlet). Vergeet niet om uw retourbon , factuur en identiteitsbewijs toe te voegen.

  • Adresgegevens van onze winkels

    Ligt er een winkel in uw buurt?
    Om de lijst van onze winkels te raadplegen, kunt u hier klikken: : https://www.jacadi.be/store-finder

    Waar vind ik de adresgegevens van mijn winkel, de openingsuren, de aangeboden diensten, ...?
    Klik hier en bekijk de gedetailleerde fiche van uw winkel waar alle noodzakelijke informatie op vermeld wordt.

    Retourneren en terugbetalen van een in de winkel gekocht artikel

    Hoe kan ik een in de winkel gekocht artikel omruilen?
    U kunt een artikel dat u in een Jacadi-winkel gekocht hebt, omruilen na vertoon van uw kassaticket. Hiervoor moet uw artikel:
    • Maximaal 30 dagen geleden gekocht zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u het in alle Jacadi-winkels (uitgezonderd corners en Jacadi Stock) van het land van aankoop omruilen na vertoon van uw kassaticket.

    Ik heb een artikel gekocht in een Jacadi-corner (Galeries Lafayette, Printemps). Kan ik het artikel omruilen of een terugbetaling ontvangen?
    Ja, u kunt uw artikel omruilen of een terugbetaling ontvangen in de corner volgens de voorwaarden van het warenhuis.

    Ik wil een artikel omruilen dat ik bij Jacadi Stocks gekocht heb. Wat moet ik doen?
    De artikelen die u bij Jacadi Stocks gekocht hebt, kunnen omgeruild worden in alle Jacadi Stocks van het land van aankoop volgens de voorwaarden van de Jacadi Stocks en op voorwaarde dat het geen artikel betreft dat onder bijzondere voorwaarden verkocht is.

    Hoe kan ik een terugbetaling ontvangen van een artikel dat ik in de winkel gekocht heb?
    U kunt een terugbetaling ontvangen voor een artikel dat u in een Jacadi-winkel gekocht hebt na vertoon van uw kassaticket. Hiervoor moet uw artikel:
    • Maximaal 30 dagen geleden gekocht zijn
    • Niet gedragen of gewassen zijn
    • De originele etiketten en verpakking hebben

    Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u een terugbetaling ontvangen en dat uitsluitend via bankkaart, in alle Jacadi*-winkels van het land van aankoop na vertoon van uw kassaticket.
    *Uitgezonderd corners, Jacadi Stocks en IdKids
  • Ik wil franchisenemer van Jacadi worden. Hoe doe ik dat?
    Als u franchisenemer van Jacadi wilt worden, kunt u dit formulier invullen: http://www.idkidsgroup.com/fr/contact.html

    Ik wil deel uitmaken van Jacadi. Hoe doe ik dat?
    We vinden het belangrijk hoe u over ons merk denkt. We stellen u dan ook voor om onze aanbiedingen te raadplegen en uw profiel op onze carrièrewebsite IDgroup aan te maken.

    Ik wil dat mijn kind deelneemt aan een fotocampagne van Jacadi. Hoe doe ik dat?
    Jacadi selecteert momenteel alleen kinderen die ingeschreven zijn in castingbureaus in Frankrijk. Om wettelijke redenen aanvaarden we geen enkele spontane aanvraag.

    Ik wil als dienstverlener mijn diensten aan Jacadi aanbieden. Hoe doe ik dat?
    We willen u vragen om uw aangeboden diensten voor te stellen door een brief te schrijven naar:
    Jacadi
    32 rue Guersant
    75017 Paris
    France
  • Als we uw vraag niet beantwoord hebben, kunt u steeds contact met ons opnemen.

    Onze Franstalige klantendienst is van maandag tot vrijdag bereikbaar van 09.30 tot 18.00 uur en zaterdag van 09.30 tot 13.00 uur:

    U kunt contact met ons opnemen vanuit:
    - België: op 010 53 80 03 en op service-clients@jacadi.be
    - Luxemburg: op 027 30 00 02 en op service-clients@jacadi.lu

    Onze Vlaamse klantendienst is bereikbaar via het volgende e-mailadres : klantendienst@jacadi.com